تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













کالای ایرانی 

امروزه بسیاری از شركتها در ایران شعار "حق با مشتری است "را سر می دهند . كیفیت خدمات ارائه شده توسط شركتهای ایرانی همواره مورد اعتراض خریداران بوده است . تولید كنندگان كالاهایی با عمر بالا مانند اتومبیل - لوازم برقی و... خدمات خوبی را در ایران ارائه نمی دهندو همین موضوع باعث گشته تا مشتریان به سمت كالاهای خارجی با ضمانت ها و سرویس های بعد ازفروش بهتر بروند .
مشتریان با قیاس خدمات دریافتی خود با دیگران سطح توقع خود را تنظیم می نمایند پس نتیجه می گیریم مشتریان سطح توقعشان بالا نیست و تولید کنندگان در ارائه خدمات مشكل دارند.  زمانیكه ما شعار می دهیم كه 
"ایرانی كالای ایرانی بخر"
باید كالای ایرانی را مطابق استانداردهای جهانی برای بازار داخل تهیه نماییم و خدمات مطابق استانداردهای جهانی برای آن ارائه دهیم و گرنه مصرف كننده به سراغ كالاهای ساخت دیگر كشورها خواهد رفت .
البته این نكته را هم باید ذكر نماییم كه در جامعه ما اگر كالای ایرانی كیفیتی مشابه كالای خارجی نیز داشته باشد با بی مهری خریداران روبرو می شود كه باید در این رابطه كار فرهنگی و تبلیغات پایه ای در سطوح مختلف را شروع نماییم
.

منبع: modernmarketing.persianblog.com 

خلاصه شده توسط کامران نشاطی زاده


نوشته شده توسط کامران نشاطی زاده | لینک ثابت | موضوع: عمومی , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com