تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













مطمئن باشید مشتریان معمولا" از این تیپ فروشندگان خرید نمیکنند !!! 

مطمئن باشید مشتریان معمولا" از این تیپ فروشندگان خرید نمیکنند !!!Smiley

کسانی که برای تبلیغ خود دیگران را زیر سؤال میبرند!!
با یک مثال این مطلب را باز می کنم: وقتی فروشنده ای از آنچه که رقیبش عرضه می کند، خرده گیری می نماید خود شما نسبت به او چه احساسی پیدا میکنید؟
غالباً پاسخ شما این است: اعتماد من نسبت به وی سلب میشود. پاسخ درست هم همین است؛ در واقع شما فروشنده گرامی به جای آنکه از رقیب خود در برابر مشتریتان خرده بگیرید، باید فردی شبیه به خودتان یعنی کسی که با فروش آنچه که شما عرضه می کنید فایده زیادی برده است را برای مشتریتان مثال بزنید ، البته اگر واقعاً چنین چیزی وجود داشته باشد.

در صحبت های خود از فواید موردی که عرضه می کنید کمک بگیرید و اصطلاحاً ما مشتریان را در خرید ترغیب کنید و اینکه این خرید چه فوایدی برای ما دارد.

با این کار شما، ما مشتریان احساس خوشنودی ، نگرانی کمتر ، اطمینان خاطر برایمان بوجود می آید.

شما فروشندگان باید بدانید که مردم کالاها ، خدمات و یا ایده های شما را نمیخرند بلکه در واقع، این تصور را که استفاده از این محصولات چه احساسی در وجودشان پدید می آورد را، میخرند.

کار درست این است که نیاز مشتری را بفهمید و طبق علایق او خدمات خود را ارائه دهید ، این اشتباه را نکنید که وقتی ما مشتریان نیاز خاصی نداریم شما احساس نیاز و علاقه را در ما بوجود آورید، چون یقیناً این نیاز با خواسته واقعی ما مطابقت نخواهد داشت. بعلاوه با این کار هشتاد درصد از وقتتان را هم تلف خواهید کرد که در عوض بیست در صد نتیجه برایتان در بر خواهد داشت.

در این زمان یعنی وقتی فهمیدید که نمی توانید کمکی به مشتریتان کنید بهترین منبعی که می شناسید را معرفی کنید و به کمک شخص یا مشتری دیگری بروید.

منتظر نظرات مفید شما عزیزان هستیم...Smiley


نوشته شده توسط کامران نشاطی زاده | لینک ثابت | موضوع: عمومی , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com