تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













انواع برخورد با مشتری 

                                          

انواع برخورد با مشتری :

با توجه به اینکه سود فروشندگان از ما مشتریان تأمین می شود به نظرم ضروری است با مشتریتان نهایت دقت را اعمال کنید

آقای(استیفن کاوی) در این خصوص می گوید: چهار نوع برخورد  میتوانیم با مشتری داشته باشیم.

1. برخورد برنده – برنده: که هر دو طرف فروشنده و مشتری از آن سود می برند.

2. برخورد برنده – بازنده: که فروشنده به هدف و خواسته خود رسیده، ولی مشتری خیری عایدش نشده و ناراضی و خشمگین میشود.

3. برخورد بازنده – برنده : که مشتری به خواسته اش می رسد ولی فروشنده زیان می کند. این شیوه هم حیات سازمانها را به خطر میاندازد.

4. برخورد بازنده – بازنده: که در اثر سوء تدبیر، هر دو طرف فروشنده و مشتری زیان می کند.

گرد آورنده مطلب: لیلا قدیمی ذاکر

دوستای خوبم حتما" نظر بدین....Smiley


نوشته شده توسط لیلا قدیمی ذاکر | لینک ثابت | موضوع: بازاریابی و فروش , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com