تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













فروشنده موفق - مشتری راضی... 

       

نیاز مشتری چیست؟

نیاز مشتری به کالا گاهی اوقات یک نیاز مادّی است ولی گاهی اوقات جنبه روحی و روانی به خود می گیرد . فروش کامل زمانی اتفّاق می افتد که هم زمان چندین نیاز مشتری برآورده شود.

مشتری راضی

مشتری راضی کسی است که احساس کند بعد از خرید درست همان چیزی را خریده است که دلش می‌خواست بخرد.

راه های شناخت مشتری

برای شناسایی مشتری سعی کنید بدانید:

  1. در حال حاضر او از چه کالاهایی استفاده می کند.

  2. چه مشخصه ای از کالای موجود را دوست دارد.

  3. بودجه خریدار چقدر است؟

  4. تهیّه محصول چقدر برای او حیاتی است.

بزرگترین سرمایه

بزرگترین سرمایه یک فروشنده اعتماد بنفس او درجریان فروش است.

تفاوت

فرق است بین فروشنده ای که 30 سال به یک روش فروش می‌کند، با فروشنده‌ای که هر سال 30 روش فروش را آزمایش می‌کند.

فروشنده کارآمد

فروشنده کارآمد کیست؟

فروشنده‌ای که همیشه در حال یادگیری سبکهای جدید فروش است. 

هدفمندی در فروش

فروشندگی بیش از هر چیز با هدف گزینی ارتباط دارد. فروشنده ای که برای روزها و ماه ها و حتّی سال های بعدی برنامه فروش دارد سهم بیشتری از فروش بازار را نصیب خود می‌کند.

چرا مشتریان می‌روند؟

66%  مشتریان به این دلیل از ما فاصله می گیرند که احساس می‌کنند ما به حد کافی به آنها توجّه نکرده ایم. 

مهمترین درس فروشندگی

از فروشنده‌ی موفّقی پرسیدم: مهمترین درس فروشندگی چیست؟

گفت: تماس دائم با مشتری. 

فروشنده موفّق

فروشنده موفّق، مشتری را به حرف زدن وا می دارد و خودش سراسر گوش می شود. فروشنده ناموفّق، مشتری را به سکوت می‌کشاند و خودش یکسره حرف می‌زند.

دو چیز با ارزش

سعی کنید پس از فروش، مشتری دو چیز را به همراه خود ببرد:

 کالایی که فروخته اید.           

نام نیکی که از خود بر جا گذاشته اید.

راه حل

فروشنده ناموفّق یک را ه حل پیش پای مشتری می‌گذارد. فروشنده موفّق راه حل های مختلفی را به مشتری پیشنهاد می‌کند. 

منبع: bashgahedanaei.ir

حتما" راجع به این مطلب نظر بدین....


نوشته شده توسط کامران نشاطی زاده | لینک ثابت | موضوع: عمومی , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com