تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













نیاز مشتری 

به نظر من فروشندگان باید نیاز مشتری را بشناسند، با محصول یا خدماتی، آن نیاز را به سرعت و به گونه‌ای حرفه‌ای برآورده سازند. خلاقیت و نوآوری را از یاد نبرند و برای هر کاری که می‌کنند دلیلی محکم و مشتری‌پسند داشته باشند.

در تهران و حدوداً در انتهای خیابان بهشتی (عباس‌آباد سابق) فروشگاهی است که در ده سال اخیر پارچه‌ای بر سر در مغازه‌اش آویخته است: «حراج! به علت تغییر شغل ...» آیا باور می‌کنید؟ چطور میشه اعتماد کرد؟ آیا این راهش است؟

به نظرم ایجاد اطمینان در مشتریان احتمالی و جلب اعتماد آنان سخت‌ترین کار برای کسانی است که کالا یا خدماتی را برای عرضه در بازار دارند.

می‌گویم سخت‌ترین کار است بخاطر آنکه پیش از هر اقدامی در خصوص آن، باید بسیار درباره آن فکر کنند و پس از تعیین استراتژی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی نهایتاً با برخورداری از یک ثبات رویه آن استراتژی را به اجرا گذارند.

 وقتی دلیلی قانع کننده و باورکردنی داشته باشید، مشتری هم خودش را جای شمای فروشنده می‌گذارد و این رابطه که به مرور مستحکم شود، اعتماد مشتری به شما جلب می‌شود و این اعتماد به باور و یقین مبدل می‌گردد. یک اشتباه می‌تواند تمام باورها را به شک و بعد بی اعتمادی مبدل کند و فروشندگان ما باید خیلی مراقب این نکته باشند.

منبع: www.webfaqt.com

با عرض پوزش بابت قطعی قسمت نظرات میهن بلاگ متاسفانه امکان دریافت و استفاده از نظرات خوب و مفید شما عزیزان را نداریم...


نوشته شده توسط لیلا قدیمی ذاکر | لینک ثابت | موضوع: عمومی , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com