تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













سازمان متعالی 

تعالی یعنی خلق ارزش های مطلوب مشتری


سازمان‏های متعالی مشتریان خود را درك و خوب می‏شناسند چرا كه مشتریان، قضاوت‏كنندگان نهایی كیفیت محصولات و خدمات هستند.
همچنین می‏دانند كه حصول به وفاداری، ماندگاری و سهم بازار از طریق تمركز بر خواسته‏ها و انتظارات فعلی و بالقوه مشتریان افزایش می‏یابد. این سازمان‏ها پاسخگوی خواسته‏ها و انتظارات فعلی مشتریان خود هستند.

هر كجا كه مناسب باشد به منظور بهبود و اثر بخشی پاسخگویی‏ها مشتریان خود را دسته بندی می‏كنند. فعالیت‏های رقبا را بررسی و وضعیت رقابتی خود را شناسایی می‏كنند. به گونه‏ای موثر خواسته‏ها و انتظارات آینده مشتریان را پیش بینی و در جهت نیل، ارتقا و افزایش آنها اقدام می‏كنند.

چنین سازمان‏هایی تجربیات و نقطه نظرات مشتریانشان را بررسی و بازنگری كرده و در صورت بروز هرگونه اشتباه یا نقصان به سرعت به اصلاح موثر آن می‏پردازند. این سازمان‏ها معتقد به برقراری و حفظ رابطه‏ای متعالی با مشتریانشان می باشند.

منبع: www.bmi.ir

با عرض پوزش بابت قطعی قسمت نظرات میهن بلاگ متاسفانه امکان دریافت و استفاده از نظرات مفید شما عزیزان را نداریم...

 


نوشته شده توسط لیلا قدیمی ذاکر | لینک ثابت | موضوع: عمومی , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com