تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری 

ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری

ما مشتریان معمولا" به دنبال محصولات ارزانتر با کیفیتی پایین نیستیم، بلکه چیزی که میخواهیم به دست آوردن بهترین ارزش در برابر پولی است که می پردازیم.

از طرف دیگر شما فروشندگان عزیز باید قادر باشید نیازهای اضافی من مشتری را با قیمتی که من مایل به پرداخت آن بوده و در ضمن از نظرم توجیه پذیر نیز هست برآورده سازید.

تأمین نیازهای اضافی ما مشتریان بر ارزش اصلی محصولات شما می افزاید و در اینجا مسئله مهم اجرای کار شما به نحو مؤثر و نتیجه بخش و در نظر داشتن نیازهای ماست.

فروشنده عزیز

·         از انتظار مشتریان فراتر روید.

·         در مورد آنچه می خواهید مشتریانتان انجام دهند با آنها بسیار صریح و رک باشید.

·         مردم محصولات یا خدمات را به این دلیل می خرند که هزینه آن کمتر از ارزشی است که از آن محصولات یا خدمات دریافت می کنند.

به نظر من مشتری كسی است كه درخصوص محصولات شركت یا فروشگاه شما قضاوت می كند وباید رضایتمندیش تامین شود.

Smileyلطفا از نظرات مفیدتون ما رو هم بهره مند کنید...Smiley

 


نوشته شده توسط لیلا قدیمی ذاکر | لینک ثابت | موضوع: عمومی , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com