تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













فکر میکنید چطور مشتریان از فروشندگان فاصله میگیرند 

نگاهی گذرا به تحولات بازارهای كشورهای صنعتی نشان می دهد كه همه فعالان باید عرصه كسب و كار را جور دیگر ببینند. باید بدانیم كه دیگر دوره صف كشیدن مشتریان و خریداران در كشور ما رو به پــایان است. كسب و كار امروز و آینده در مسیر مشتری مداری و مشتری محوری خواهد بود.

شاید زمان برای رسیدن به مشتری مداری دیر شده باشد ولی بایستی عرضه كنندگان و سازمانها بدانند كه بازار رقابتی امروز در برابر عرضه كنندگان بی توجه به خواست و نیاز مشتری، واكنش نشان داده و با خرید كالاها و خدمات رقیبان مشتری محور، اسباب حذف آنان را فراهم می آورد.

 توجه به مشتری و برآورد سازی نیازهای او یكی از اركان اصلی در بهبود كیفیت محصولات و خدمات در سازمان محسوب می گردد و چنانچه با توجه و دقت خاص روی مشتری نگریسته نشود، چه بسا مدیریت ، بصورت مناسب انجام نخواهد پذیرفت.

در واقع توجه به نیازهای مشتریان یك شرط لازم در جهت حركت بسوی مشتری مداری است (و قطعاً شرط كافی برای این موضوع نمی باشد)

فکر میکنید چطور مشتریان از فروشندگان فاصله می گیرند؟

۱٪ می میرند٬ ۳٪ از محل می روند٬ ۵٪ دوستی های دیگری شکل می دهند٬ ۹٪ رقابت محصول٬ ۱۴٪ نارضایتی٬ ۶۸٪ به دلیل بی تفاوتی یکی از کارکنان.

منبع: www.modiran-khansar.blogfa.com

حتما نظر بدین....منتظرم


نوشته شده توسط کامران نشاطی زاده | لینک ثابت | موضوع: عمومی , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com