تبلیغات
وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران Cool Status Bar Scroller













فاکتورهای عمده در فروش و نقش مشتری در آن 

                     

كیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش سه فاكتور عمده در فروش محصولات هستند. نقش كیفیت، قیمت نهایی محصول در ترغیب خریداران به خرید محصولات یك شركت یا فروشگاه امری بدیهی به شمار میرود. در این میان خدمات پس از فروش نیز نقش بسزایی دارد. جدای از این موارد،به نظر من شما فروشنده گرامی میتوانید برخوردی را با مشتری داشته باشید تا به شما و کار شما علاقه مند شود .

فروشهای رقابتی: در اینجا رسانه ها نقش مؤثری در پیشبرد اهداف شرکت دارند و مردم هنگامی که بوسیله ای نیاز دارند آنچه را که شما می فروشید به خاطر می آورند و از شما خرید میکنند.

دعوت و ایجاد انگیزه در مشتریان

حفظ مشتریانی که به تازگی به شما مراجعه کردند . آنها پیش از این با شما آشنا گشته اند  و اگر با آنها درست برخورد کنید به شما وفادار میباشند.

شبکه سازی: مشتریان شما بهترین مبلغان فروش کالای شما هستند. مشتری هنوز به قوت خود پایدار است و همیشه به همین منوال باقی خواهد ماند  و قویترین شکل تبلیغات فروش میباشد.

بازگرداندن مشتریانی که از دست داده ایم.


نوشته شده توسط لیلا قدیمی ذاکر | لینک ثابت | موضوع: عمومی , نظر ها () جهت ارسال این مطلب به دوستان خود از فرم زیر استفاده کنید...
Tell a friend about this page!
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:













استفاده از مطالب وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ایران با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2007 © emdadsanat.mihanblog.com